Technická podpora pro uživatele originálních zařízení
UPOZORNĚNÍ PRO UŽIVATELE EXPIROVANÝCH VERZÍ
Zaznamenali jste problémy po nedávné aktualizaci Windows?
Pokud po posledním update systému Windows 10 nebo 11 dochází k nečekanému chování aplikace DS nebo problémům s licencí (například v LAT nejsou zobrazeny licenční údaje), neváhejte se na nás obrátit pro pomoc a podporu.
Uživatelé Windows 7 a 8.1
Windows 7 a 8.1 již nejsou aplikacemi Delphi podporovány. Doporučujeme přejít na novější verzi operačního systému - Windows 10 nebo 11 vč. výměny Vašeho PC, aby byla zajištěna kompatibilita a podpora. Pokud stále používáte Windows 7, mějte na paměti, že pouhý update na OS Windows 10/11, při zachování původního PC, nedoporučujeme.
Pokud po posledním update systému Windows 10 nebo 11 dochází k nečekanému chování aplikace DS nebo problémům s licencí (například v LAT nejsou zobrazeny licenční údaje), neváhejte se na nás obrátit pro pomoc a podporu.
Uživatelé Windows 7 a 8.1
Windows 7 a 8.1 již nejsou aplikacemi Delphi podporovány. Doporučujeme přejít na novější verzi operačního systému - Windows 10 nebo 11 vč. výměny Vašeho PC, aby byla zajištěna kompatibilita a podpora. Pokud stále používáte Windows 7, mějte na paměti, že pouhý update na OS Windows 10/11, při zachování původního PC, nedoporučujeme.
JAK PROBÍHÁ TECHNICKÁ PODPORA?
Bezplatně je technická podpora poskytována pouze našim zákazníkům. Ostatní zaplatí nízký poplatek. Co musíte udělat?:
- Serial Number (S/N):
Připravte si číslo Vašeho rozhraní. Pokud je 100251 máte klon = obracejte se na nás jen v případě objednávky nového VCI. - Stažení TeamViewer:
Stáhněte si náš TeamViewer QS iDelphi.cz. Nebo můžete mít libovolnou verzi, nám sdělíte jen ID a heslo. - Kontaktujte nás:
Zavolejte na hotline +420 296 226 066.
Naše technická podpora se k vám připojí a vyřeší jakékoli problémy se softwarem nebo licencí.